svar på frågorna!

nu ska jag svara på era frågor ! <3


fråga:Är dina föreldra stränga mot er?
svar: nej det tkr jag inte, men ibland om det är något jag gör fel så.

Fråga:Vad gör du för att pyssla om dig själv?
Svar: jag brukar ta ett skumbad och släcka lampan och ha ljus där inne:D sen sminkar jag mig och till sist rufsar jag till håret eller något tills jag får till något fint.

Fråga:Vad väljer du kärlek eller vänskap?
Svar: en svår fråga ! men jag väljer nog vänskap. för vänskp kan bli kärlek sen.<3

Fråga:Färg på tandborste?
Svar:vit och blå tror jag ;)

Fråga:Varför bloggar du?
Svar: det var inte tänkt att jag skulle ha det. men sen kom annie på att hon och jag kunnde ha en tsm. :)

Fråga:Har du gjort headern själv?
Svar: nej, jag vet inte så mkt om bloggar, men annie kan mkt mer än jag. men svar: nej ;)

Fråga:Har du några favorit bloggar?
Svar: ja, jag tycker alla bloggar är fina, men jag tkr annies blogg är fin med olika funktioner :) fokis blogg är också skitfin (=

Fråga:Hur gammal är du?
Svar: 13 :D

Fråga:Vad gör du helst en fredagskväll?
svar: det är olika, men oftast hemma. c(=

Fråga:Vad gör du en grå dag?
Svar: spelar spel eller nätet ;)

Fråga:Vart bor du?
Svar: Kallinge ? heh =)

där är svaren ! hoppas alla blir nöjda <3
//Sara' <3

Kommentarer
Postat av: MARILENA

Tack :)

2010-01-07 @ 14:19:23
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0