Svar på frågestunden//Annie

Hej nu tänkte jag svara på de frågor jag har fått och sen lite senare så kommer sara att svara på de frådor som hon har fått:)Hoppas ni blir nöjda med era svar!:)

fråga:Är dina föreldra stränga mot er?
svar:Nej det tycker jag inte att dom är.Dom kan va hårda ibland men inte stränga precis:)

Fråga:Vad gör du för att pyssla om dig själv?
Svar:Jag tar en dusch eller ett bad och sen borstar jag håret fixar naglarna och sminkar mig och så:)

Fråga:Vad väljer du kärlek eller vänskap?
Svar:Det är en svår fråga för kärlek är ju vänskap på något sätt men vänskap tar jag nog:)

Fråga:Färg på tandborste?
Svar:Jag använder mig av eltandborste och den är vit:)

Fråga:Varför bloggar du?
Svar:Jo det va en kompist till mig som bloggade och det värkade kul så vi skaffade en blogg till mig och sen har jag bara tyckt att det är jättekul!:)

Fråga:Har du gjort headern själv?
Svar:Nej det har jag inte det är en annan bloggare som jag känner som har gjort den:)

Fråga:Har du några favorit bloggar?
Svar:Ja jag har en del men min absoluta favorit är Fokis blogg för att den inerhåller så mycket olika saker:)

Fråga:Hur gammal är du?
Svar:Jag är 13 år:)

Fråga:Vad gör du helst en fredagskväll?
svar:Det jag helst gör är att sova med någon kompis eller något sånt men oftas sitter jag framför tv:en men familjen och myser och det är också jättemysigt:)

Fråga:Vad gör du en grå dag?
Svar:Då sitter jag nog inne vid datorn och bloggar och chattar på msn:)

Fråga:Vart bor du?
Svar:Jag bor i ett litet landskap som heter Blekinge i en lite by som heter Ronneby;)



Aa det va alla frågorna hoppas ni blev nöjda med era svar ha det bra puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0