Hejsan:)

Hej!
Igår spelade min bror match i Kallinge och jag va och tittade;)De van med 9-4 och det va ju bra.När vi lite senare kom hem så gjorde vi ingenitng för man är alltid så trött när man har kollat på match.Idag va det skola som vanligt på en torsdag och idag va det också min tur att diska i matsalens kök.Men det va inte så jobbigt som man hade trott det var faktiskt hel okej.Förlåt för att jag inte skrivit på denna blogg på ett tag.Som de flesta som har läst denna blogg innan så vet ni säkert redan att jag har en anna blogg och om jag hinner så skriver jag alltid på den först eftersom sara också bloggar på denhär bloggen och sen har internätet varit segt några dagar så om jag har brotom så hinner jag ju inte skriva för det är så segt.
Men ska inte skriva mer nu puss<33

Hihi jag;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0